
Informace o dodání

Co děláme k zamezení šíření pandemie?
Jak chráníme našich zaměstnanců v distribučním centru?

Jak si to můžeme doma ještě zkrášlit?
Efektivní home office
Mnozí z nás pracují nyní z domu. Často to znamená vylézt z postele v pyžamu přímo před počítač. Naše tipy: takže svlékněte joggingové kalhoty, vytvořte si oddělený pracovní prostor a pevně si naplánujte pauzy (např. i virtuální s kolegy/přáteli), to jsou ty nejlepší tipy, abyste z domu pracovali efektivně!

Nejčastější otázky k dopravě a poštovnému
Zcela jednoznačně: ano. Riziko infekce při zaslání balíku je velmi malé. Protože i naši přepravní partneři kladou obrovský důraz na bezpečnost svých zaměstnanců. Vždy Vás budeme informovat v případě eventuálních změn v přepravě nebo doručení.
Naše zboží rozesíláme aktuálně do celého světa. Chceme být upřímní: může se stát, že při dodávce Vašeho produktu může ve výjimečném případě dojít ke zpoždění nebo ke změně, pokud by se krátkodobě změnily dodací podmínky ve Vaší zemi. Na to bohužel nemáme vliv. V opačném případě Vás budeme informovat o aktuálním stavu dodávky. Prosím, pochopte, pokud bychom krátkodobě museli změnit doručovací službu: uděláme to pouze v nepředvídatelném případě, abychom Vaše zboží přesto doručili. Snažíme se, abychom většinu našich objednávek doručili jako obvykle.
Mnoho poskytovatelů přepravních služeb již přizpůsobili způsob doručení podle aktuální situace. Doručovatel bezplatně doručí Váš balík, to znamená, že položí balík před Vaše dveře, zazvoní a odstoupí pár kroků dozadu, abyste si mohli balík převzít. Doručení sousedem není momentálně už možné, ale pokusíme se Vám doručit balík ještě jednou. Pokud bychom nikoho nestihli, nemůžeme balík doručit ani na odběrné místo, ale bude přímo odeslán zpět. V současnosti neexistuje žádný důkaz o doručení s podpisem zákazníka. Samotný řidič potvrzuje převzetí zboží. Museli jsme přijmout tato opatření, abychom zajistili ochranu doručovatele a všech příjemců. Prosíme Vás o pochopení.
Kurýr položí zboží před vstup a ustoupí pár kroků, aby umožnil bezkontaktní dodání. Po celou dobu kontaktu se zákazníkem si kurýr udržuje odstup od Vás minimálně 1,5 metru. Aby se zabránilo možnému přenosu přes pero, nepodpisuje přijetí zboží každý zákazník sám, ale podepisuje to kurýr. Vy (příjemce) se budete muset prokázat při doručení doklady totožnosti (cestovní pas, občanský průkaz, modrý pas pro uprchlíky nebo osoby bez státní příslušnosti, elektronické povolení k pobytu, řidičský průkaz; tyto musí být v jazyce, kterému kurýr rozumí). Bude provedeno srovnání s fotografií a jménem. Řidič zaznamená skenerem Váš datum narození. Tento proces nahrazuje podpis zákazníka.
V momentální situaci Vám tuto službu v rámci běžného zasílání balíků nemůžeme nabídnout. Zpětné zásilky běžným způsobem v rámci lhůty pro odstoupení nejsou samozřejmě žádný problém!
Pokud byste chtěli Váš produkt podle obchodních podmínek vyměnit nebo vrátit, musíte ho připravit na převzetí a volně postavit před dveře. Jen takto ho může kurýr vyzvednout a vzít s sebou.
Pokud byste se nacházeli v povinné karanténě nebo je Váš region obzvláště zasažen koronavirem a Vaše pošta je zavřená, bezprostředně se obraťte na naši zákaznickou podporu, v rámci lhůty na vrácení, abychom našli společné řešení.