Můj košík
Váš košík je prázdný. Začněte nakupovat a naplňte ji svými oblíbenými položkami!
emptycart
3 letá záruka 14 dní na vrácení zboží
Společně proti koronaviru | Electronic-star

Společně proti koronaviru

Tipy a informace ke koronaviru

Koronavir drží svět v šachu. Nyní je to nejdůležitější: zachovat pokoj, pomáhat ostatním, kde můžeme, důkladně si mýt ruce a (pokud je to možné) zůstat doma. Všem těm, kteří to nemohou udělat, protože přispívají k udržení naší společnosti, bychom chtěli říci jen jedno: Děkujeme! Jste úžasní a skláníme se před Vaším nasazením!

Na této stránce najdete kromě informací o objednávce a poštovném Vašich oblíbených produktů, i tipy jak můžete sami pomáhat ostatním a jak si tento čas můžete trošku zpříjemnit.

Informace o dodání


Nejprve nejdůležitější informace: Vaši objednávku nadále doručujeme! Denně jsme v kontaktu s našimi poskytovateli přepravních služeb, abychom odstranili nebo se vyhnuli možným kamenu úrazu při dodávce, aby se Vaše objednávka k Vám dostala bez problémů.

Momentálně může ale dojít ke krátkodobým změnám (zákonné změny, pravidlech na ochranu zaměstnanců našich přepravních partnerů), na které nemáme vždy přímý vliv. Pokud by tedy došlo ke zdržení při dodání Vašeho zboží, prosím buďte ohleduplní - my Vás budeme za každých okolností informovat.

Co děláme k zamezení šíření pandemie?


Jsme mezinárodně působící společnost s více než 700 zaměstnanci po celém světě. Bezpečnost každého zaměstnance je pro nás absolutní prioritou. Z tohoto důvodu jsme jako jedna z prvních firem zavedli práci z domu, kde se zavést dala. Takto chceme na jedné straně, co nejlépe ochránit zaměstnance před kontaktem s veřejností a na straně druhé tím chránit i všechny ostatních lidí (zejména z rizikových skupin).

Jak chráníme našich zaměstnanců v distribučním centru?


Samozřejmě máme i zaměstnance, kteří nemohou pracovat z domu. Abychom chránili všechny zaměstnance v našem distribučním centru a zaručili Vám bezpečnou přepravu zboží, výrazně jsme posílili bezpečnostní opatření. Naši zaměstnanci pracují v různých směnách, takže nepřicházejí mezi sebou do kontaktu. Bezpečnostní služba u vchodu dodatečně zabezpečuje, že se příchozí kolegové a kolegyně důkladně a dostatečně dezinfikují.

Jak si to můžeme doma ještě zkrášlit?


Dělat dobro nebylo nikdy jednodušší: zůstaňte doma, myjte si důkladně ruce a vyhýbejte se, jak se jen dá, sociálním kontaktům. Zůstat doma, není pro hodně lidí tak snadné. Dříve či později se začnete nudit. Máme pro Vás pár tipů, jak předejít ponorkové nemoci.

Objevte nové hobby

Domácí vaření piva, šití, vaření, pečení, učení se hrát na hudební nástroj nebo jednoduše přečtení si knihy, která leží na Vašem nočním stolku už několik měsíců: nyní máte čas se tomu věnovat!

Prohlídnout si nabídku

Zůstat fit

Pokud trávíte doma více času než obvykle: využijte ho a buďte sportovně aktivní! I doma se můžete dostat do top formy.

Prohlídnout si nabídku

Efektivní home office

Mnozí z nás pracují nyní z domu. Často to znamená vylézt z postele v pyžamu přímo před počítač. Naše tipy: takže svlékněte joggingové kalhoty, vytvořte si oddělený pracovní prostor a pevně si naplánujte pauzy (např. i virtuální s kolegy/přáteli), to jsou ty nejlepší tipy, abyste z domu pracovali efektivně!

Prohlídnout si nabídku

Jarní úklid!

Otevřít okna, zapnout rádio a konečně utřít prach na nejzapadlejším obraze: teď je ten nejlepší čas uklidit si byt. A buďte upřímní, kdo nemá svůj malý koutek, který již delší dobu tlačí jen před sebou?

Prohlídnout si nabídku

Pomoc ostatním

Koronavir se dostává do cesty mnohým sociálním kontaktům, to je pravda. Ale nebrání nám být sociální. Jste mladí a fit? Nabídněte sousedům a známým v okolí, že za ně vybavíte jejich nákupy. Uděláte dobře, pokud za ně vyřídíte nutné záležitosti.

Prohlídnout si nabídku

Nejčastější otázky k dopravě a poštovnému


Je stále bezpečné objednávat produkty online?

Zcela jednoznačně: ano. Riziko infekce při zaslání balíku je velmi malé. Protože i naši přepravní partneři kladou obrovský důraz na bezpečnost svých zaměstnanců. Vždy Vás budeme informovat v případě eventuálních změn v přepravě nebo doručení.

Nyní zašlete moje zboží jinak, než bylo dohodnuto?

Naše zboží rozesíláme aktuálně do celého světa. Chceme být upřímní: může se stát, že při dodávce Vašeho produktu může ve výjimečném případě dojít ke zpoždění nebo ke změně, pokud by se krátkodobě změnily dodací podmínky ve Vaší zemi. Na to bohužel nemáme vliv. V opačném případě Vás budeme informovat o aktuálním stavu dodávky. Prosím, pochopte, pokud bychom krátkodobě museli změnit doručovací službu: uděláme to pouze v nepředvídatelném případě, abychom Vaše zboží přesto doručili. Snažíme se, abychom většinu našich objednávek doručili jako obvykle.

Nyní doručíte moje zboží jinak, než bylo dohodnuto?

Mnoho poskytovatelů přepravních služeb již přizpůsobili způsob doručení podle aktuální situace. Doručovatel bezplatně doručí Váš balík, to znamená, že položí balík před Vaše dveře, zazvoní a odstoupí pár kroků dozadu, abyste si mohli balík převzít. Doručení sousedem není momentálně už možné, ale pokusíme se Vám doručit balík ještě jednou. Pokud bychom nikoho nestihli, nemůžeme balík doručit ani na odběrné místo, ale bude přímo odeslán zpět. V současnosti neexistuje žádný důkaz o doručení s podpisem zákazníka. Samotný řidič potvrzuje převzetí zboží. Museli jsme přijmout tato opatření, abychom zajistili ochranu doručovatele a všech příjemců. Prosíme Vás o pochopení.

Existují zvláštní předpisy pro kurýrní společnosti a doručování?

Kurýr položí zboží před vstup a ustoupí pár kroků, aby umožnil bezkontaktní dodání. Po celou dobu kontaktu se zákazníkem si kurýr udržuje odstup od Vás minimálně 1,5 metru. Aby se zabránilo možnému přenosu přes pero, nepodpisuje přijetí zboží každý zákazník sám, ale podepisuje to kurýr. Vy (příjemce) se budete muset prokázat při doručení doklady totožnosti (cestovní pas, občanský průkaz, modrý pas pro uprchlíky nebo osoby bez státní příslušnosti, elektronické povolení k pobytu, řidičský průkaz; tyto musí být v jazyce, kterému kurýr rozumí). Bude provedeno srovnání s fotografií a jménem. Řidič zaznamená skenerem Váš datum narození. Tento proces nahrazuje podpis zákazníka.

Můžu mojí zpětnou zásilku nechat vyzvednout, abych nemusel jít na poštu?

V momentální situaci Vám tuto službu v rámci běžného zasílání balíků nemůžeme nabídnout. Zpětné zásilky běžným způsobem v rámci lhůty pro odstoupení nejsou samozřejmě žádný problém!

Můžu moje zboží momentálně vyměnit nebo vrátit?

Pokud byste chtěli Váš produkt podle obchodních podmínek vyměnit nebo vrátit, musíte ho připravit na převzetí a volně postavit před dveře. Jen takto ho může kurýr vyzvednout a vzít s sebou.

Existuje prodloužená doba na vrácení zboží, neboť nemohu můj produkt poslat zpět?

Pokud byste se nacházeli v povinné karanténě nebo je Váš region obzvláště zasažen koronavirem a Vaše pošta je zavřená, bezprostředně se obraťte na naši zákaznickou podporu, v rámci lhůty na vrácení, abychom našli společné řešení.

Stále jsme zde pro Vás. Pokud by Vaše dodávka měla zpoždění, budeme Vás informovat. Pokud máte další otázky, můžete se obrátit na náš zákaznický servis. Berte na vědomí, že kolegové a kolegyně pracují z domu a čas odpovědi jakož i kvalita hovorů může vypadat jinak než obvykle. Srdečně Vám děkujeme za pochopení!