Veslovací trenažéry

Vyberte
Seřazeno podle
16 Výsledky pro "Veslovací trenažéry"
Filtr a řazení

Veslovací trenažéry


Veslařské trenažéry

Pokud jde o domácí tréninkové vybavení, běžecký pás, eliptický trenažér a veslovací trenažér jsou na žebříčku oblíbenosti velmi vysoko. Není divu, protože jejich tréninkový efekt má v mnoha ohledech velmi pozitivní vliv, například pokud jde o budování svalů a spalování tuků.

Mezi další výhody patří zvýšení vytrvalosti a zlepšení kardiovaskulárního systému. Co přesně se za tímto zařízením skrývá a jaký je tréninkový efekt veslovacího trenažéru, je vysvětleno níže.

Co je to veslovací trenažér?

Toto fitness a sportovní zařízení simuluje pohyb v lodi. Běžné modely mají stabilní rám a robustní nohy vpředu i vzadu, takže stroj stojí velmi pevně. Vzduchové kolo je jakýmsi setrvačníkem a je vybaveno trakčním mechanismem.

Sedadlo, které se pohybuje s tělem, umožňuje při veslování tlačit horní částí těla a hýžděmi dopředu a dozadu. Cvičení je vhodné pro začátečníky i pokročilé cvičence, je vhodné pro ženy i muže všech věkových kategorií a kondičních úrovní. Úroveň odporu při cvičení lze na většině zařízení nastavit pomocí otočného knoflíku.

Veslovací trenažéry – které svalové skupiny se trénují a jaké jsou další výsledky tréninku?

Toto fitness a sportovní zařízení simuluje pohyb v lodi. Veslování posiluje všechny hlavní svalové skupiny, jako jsou:

  • paže
  • nohy
  • kolena
  • lýtka
  • horní část těla
  • břicho
  • zadek

Svaly zad, ramen a šíje jsou posilovány jemně a trvale. Veslovací trenažér je nejúčinnějším způsobem hubnutí. Cvičení spotřebovává přibližně 80 % celkové svalové hmoty, což vede k extrémně vysoké spotřebě kalorií 400 až 800 kcal za hodinu. Kromě toho se trénuje síla, vytrvalost a kardiovaskulární systém.

Pro posílení kardiovaskulárního systému se doporučuje veslovací ergometr s měřením tepové frekvence a regulací výkonu. Díky plynulému sledu pohybů, které probíhají bez nárazů, se jedná o cvičení, které nezpůsobuje zranění a je nenáročné na klouby. Zátěž na vazy a klouby je mnohem menší než při běhu nebo jiných sportech. Při tréninku je důležité udržovat záda rovná a při veslování je protahovat společně s břišními svaly.

Veslařské trenažéry – různé modely

Existují různé systémy odporu. Nejčastější varianty jsou:

  • veslařský trenažér se systémem odporu vzduchu
  • magnetický veslařský trenažér
  • trenažér vodního veslování

Magnetická brzda umožňuje rovnoměrné záběry vesla. Můžete také nastavit velmi nízké úrovně odporu, abyste kondiční trénink začali velmi mírně a postupně zvyšovali zátěž.

Na veslařských trenažérech se systémem lan je pohyb méně náročný a progrese je obvykle plynulejší. Veslovací trenažéry s odporem vody také zprostředkovávají pocit autentického veslování. Šumění vody ve vás vyvolává dojem, že skutečně sedíte ve člunu. Odpor lze nastavit podle potřeby, aby byl trénink pestrý. Úspora místa díky integrované funkci skládání.

Koupit veslařský trenažér

Domácí veslovací trenažér nabízí komplexní, efektivní a ke kloubům šetrný trénink celého těla, který posiluje svaly a kardiovaskulární systém. Kromě toho je to nejúčinnější způsob hubnutí, protože veslování využívá mnoho svalových skupin. Metabolismus se tak rozběhne na plné obrátky. Trénink veslování zahrnuje plynulé, kontrolované pohyby, které nevyžadují balancování v zatáčkách nebo tlumení skoků a nerovností.

Proto je šetrný, ale velmi účinný. Ti, kteří si chtějí koupit veslovací trenažér, by měli mít na paměti, že voda je dobrou volbou jako systém přirozeného odporu, protože umožňuje realističtější zážitek z veslování. V magnetických brzdových systémech vytváří odpor zařízení elektromagnet, který brzdí setrvačník. Požadovaný odpor lze obvykle nastavit pomocí otočného knoflíku.

Přihlášení
Vložte sem vaši e-mailovou adresu.
Zadejte minimálně 6 nebo více znaků
Přihlášení
Vložte sem vaši e-mailovou adresu.
Zadejte minimálně 6 nebo více znaků