Často kladené otázky

  • Objednávka
  • Platba a cena
  • Odeslaní a doručení
  • Vrácení zboží
  • Produkty

JAK VÁS MOHU V PŘÍPADĚ OTÁZEK KONTAKTOVAT?

Všechny případné dotazy vám okamžitě zodpoví naše virtuálna asistentka Klára.

CO VŠECHNO POTŘEBUJI K VYTVOŘENÍ OBJEDNÁVKY?

Vytvoření objednávky v našem internetovém obchodě vyžaduje přístup k platné e-mailové adrese. E-mailová adresa, kterou při své registraci zadáte, vám poskytne informace o potvrzení objednávky a sledování zásilky, jakož i fakturu vaší objednávky. Nakupovat v našem e-shopu můžete však i bez registrace.

JAK VYTVOŘÍM OBJEDNÁVKU?

  • Vyhledejte svůj požadovaný produkt
  • Kliknutím na tlačítko "Vložit do košíku" přidáte zboží do nákupního košíku
  • V dalším kroku klikněte na tlačítko "K pokladně"
  • Vyberte způsob platby a potvrďte ho tlačítkem "Další"
  • V posledním kroku zkontrolujte zadané informace a klikněte na tlačítko "Potvrdit objednávku". Právě jste dokončili svou objednávku, ke které dostanete potvrzení i e-mailem.

MŮŽU ZRUŠIT SVOU OBJEDNÁVKU?

Pokud ještě nedošlo k odeslání zásilky, můžete svou objednávku stále zrušit. Stačí nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky.

NA CO SI MÁM DÁT POZOR PŘI OBJEDNÁVCE?

Věnujte prosím pozornost správnému zadání fakturační a dodací adresy. Při zadávání e-mailové adresy zkontrolujte i chyby při psaní. V opačném případě vám důležité informace k vaší objednávce nemohou být doručeny. Pro odesílání zásilek potřebujeme vaše telefonní číslo, abychom vás v případě potřeby mohli rychleji kontaktovat. Doručení zásilky následuje až po přijetí platby nebo potvrzení o platbě poskytovatelem třetí strany (platba předem převodem, PayPal). Při platbě na dobírku vám vzniknou dodatečné náklady, které budou zaúčtovány v nákupním procesu.

BYLA JIŽ MOJE OBJEDNÁVKA VYEXPEDOVÁNA?

Po odeslání zásilky dostanete potvrzující e-mail s odkazem na sledování. Stav doručení můžete také sledovat ve svém uživatelském účtu v sekci "Moje objednávky".

JAK SI ZALOŽIT UŽIVATELSKÝ ÚČET?

Přesuňte kurzor myši na položku "Přihlášení" v pravém horním rohu webové stránky a klikněte na "Bezplatná registrace".

JAK SE PŘIHLÁSIT DO SVÉHO ÚČTU?

Přesuňte kurzor myši na položku "Přihlášení" v pravém horním rohu webové stránky a klikněte na "Jste už naším zákazníkem? Přihlásit se nyní ".".

SPRÁVA UŽIVATELSKÉHO ÚČTU

Ve svém uživatelském účtu můžete provést následující změny:

  • Moje informace: změna adresy, změna hesla
  • Moje objednávky: zobrazení a správa aktuálních a dokončených objednávek
  • Kontakt: vrátit zboží, stav doručení, pomoc, e-mail, telefon, obchodní kontakt
  • Odhlásit

PLATBA KARTOU

Při platbě debetní nebo kreditní kartou uveďte během procesu platby informace o kartě včetně 16místného čísla karty, platnosti a trojmístné kontrolní číslice.

PAYPAL

Plaťte rychle, bezpečně a jednoduše prostřednictvím PayPal. Přihlaste se do svého účtu PayPal nebo se přihlaste jako host. Více informací o službě PayPal naleznete odkaze.

PLATBA PŘEDEM PŘEVODEM NA ÚČET

Při platbě předem převodem na účet okamžitě dostanete e-mailem potvrzení o své objednávce. Naše bankovní údaje a účel použití jsou uvedeny v potvrzení.

Detaily banky Berlin Brands Group a.s.

Vlastník účtu:
Berlin Brands Group a.s.
Banka:
UniCredit Bank
Číslo účtu:
2108316110
Kód banky:
2700

IBAN:
CZ93 2700 0000 0021 0831 6110
BIC:
BACXCZPP

DOBÍRKA

Za objednaný výrobek zaplatíte až při převzetí od kurýra. Chtěli bychom Vás upozornit, že při platbě na dobírku je k ceně výrobku navíc účtovaný poplatek ve výšce 49 Kč.

JE PLATBA KARTOU U VÁS OPRAVDU BEZPEČNÁ?

Podrobnosti o vaší kreditní kartě jsou přeneseny přes SSL na jeden z našich zašifrovaných bezpečnostních serverů. Tento vysoký bezpečnostní standard chrání vaše data před zneužitím.

CO VŠECHNO JE ZAHRNUTÉ V CELKOVÉ SUMĚ OBJEDNÁVKY?

DPH 21%, náklady na dopravu a katalogová cena produktu.

JAK UPLATNÍM SVŮJ SLEVOVÝ KUPÓN?

Uplatnit slevový kupón je možné přímo v nákupním košíku, jakož i ve všech následujících krocích vedoucích k potvrzení objednávky.

  • Kupóny platí pouze pro hodnotu zboží bez nákladů na přepravu
  • Poukázky mohou zahrnovat omezení, jakými jsou minimální hodnoty objednávky, platnost pro konkrétní skupiny produktů nebo pevně stanovená data

Objednávky obvykle expedujeme do 1-2 pracovních dní od potvrzení objednávky (při platbě bankovním převodem předem do 2-3 pracovních dní od přijetí platby) přes společnosti DPD (do 30 kg) a Geis (nad 30 kg).

Dodací lhůta je uvedená samostatně na podstránce každého produktu a může se lišit v závislosti na rozměru, hmotnosti zboží a zejména skladu, ze kterého je produkt zasílán.

Zásilky odeslané ze skladu Kamp Lintfort (DE) mají standardní doručení a zásilky odeslané ze skladu Senec (SK) doručujeme zrychleně.

Produkty, které nejsou označeny logem není možné žádný způsobem doručit zrychleně a není možné si tuto službu ani připlatit.


Dodací lhůta


Typ doručení Dodací lhůta Cesta balíku
Standardní doručení (do 30 kg) 3-5 pracovních dní * Cestu Vašeho balíku z Německa si prohlédněte zde
Standardní doručení (nad 30 kg) 6-8 pracovních dní *
Zrychlené doručení ** (do 30 kg) 1-2 pracovní dny * Cestu Vašeho balíku ze Slovenska si prohlédněte zde
Zrychlené doručení ** (nad 30 kg) 3-4 pracovních dní *

*pracovní dny: od pondělí do pátku
**produkty se zrychleným doručením poznáte dle symbolu


Stav své zásilky si můžete vždy zkontrolovat zde nebo můžete kontaktovat nás zákaznický servis, případně kurýrní společnosti DPD (do 30 kg) / Geis (nad 30 kg). Kurýrní společnosti nemůžeme z logistických důvodů měnit.

JAK MOHU VRÁTIT ZBOŽÍ A ODSTOUPIT OD SMLOUVY?

Zadat reklamaci a nebo vrátit zboží můžete přímo prostřednictvím našeho online formuláře. Všechny potřebné informace jsou k dispozici přímo v uvedeném odkaze.

Pokud Vaše číslo faktury začíná 4000 (například 4000123456), pokračujte zde:

Online formulár

Pokud Vaše číslo faktury začíná rokem (například 2022-1234567), pokračujte zde:

Online formulár

Datum objednání výrobku je den zadání objednávky (potvrzení objednávky Vám bylo v daný den odeslané e-mailem).

JAK REKLAMOVAT ZBOŽÍ?

  • Zásilku je třeba řádně zabalit do obalu (doporučujeme originální balení).
  • Vyplnit náš online reklamační formulář, který naleznete zde: https://www.track-elstar.eu/returns/index.php?lang=cz
  • V online formuláři si objednáte kurýra na naše náklady, který v daný termín výrobek vyzvedne.
  • Zásilku u nás po doručení překontrolujeme.
  • Reklamaci se snažíme vyřešit co nejrychleji podle našich možností.

POSLAL JSEM VÁM ZPĚT ZBOŽÍ, KDY DOSTANU ZPĚT PENÍZE?

Zboží nám můžete zaslat zpět bez udání důvodu do 14 dnů od doručení. Zboží si u Vás na naše náklady vyzvedneme. Po doručení překontrolujeme, zda je zboží kompletní, neporušené, funkční a pokud možno v originálním balení. Pokud je vše v pořádku, ihned Vám vrátíme peníze na váš účet.

POŠKOZENÍ PŘI PŘEPRAVĚ

Vždy zasíláme zcela nové a originálně zabalené zboží. Překontrolujte prosím doručenou zásilku v přítomnosti kurýra. Pokud se zásilkou něco není v pořádku, žádejte od kurýra, aby s Vámi sepsal reklamační protokol. Jen s tímto protokolem můžeme pak od přepravní společnosti žádat pro Vás náhradu vzniklé škody. Pokud by byla zásilka velmi poškozena, odmítněte prosím přijetí zásilky a zavolejte nám na naši zákaznickou linku.

Pokud jste na zboží našli skryté poškození, postupujte prosím následovně:

Zdokumentujte poškození. Je to nutné k tomu, abychom Vám mohli pomoci uplatnit škodu u přepravce. Pokud máte digitální fotoaparát, případně mobilní telefon s fotoaparátem, vyfoťte poškození a zašlete nám na adresu:[email protected] bezodkladně po doručení.
Poškození při přepravě následně reklamujeme u přepravní společnosti a budeme Vás kontaktovat ohledně dalšího postupu.

POŠKOZENÝ BALÍK

V případě, že máte podezření z poškození balíku, podepište převzetí zásilky s poznámkou "Přijaté s výhradou!", případně balík nepřebírejte. Každý kurýr má u sebe formulář Zápis o škodě, který je třeba vyplnit. Následně nás bezodkladně kontaktujte, abychom nepříjemnou situaci mohli vyřešit k Vaší spokojenosti. Prosím kontaktujte naše CRM oddelení: [email protected] aby jsme mohli vyřešit zasláni nového tovaru.

Jako identifikační údaj si připravte číslo objednávky, to najdete v potvrzení objednávky, které jsme Vám zaslali na e-mail, nebo číslo balíka, které najdete na štítku na vrchu zásilky.

POŠKOZENÝ PRODUKT

Pokud obal balíku nejeví známky poškození, ale po rozbalení zjistíte poškození produktu, využijte prosím bezodkladně (nejdéle do 48 hodin od převzetí) náš online formulář pro reklamaci a my se budeme snažit celou situaci vyřešit co nejdříve k Vaši spokojenosti.

Nezapomeňte, že klíčové jsou fotografie poškozeného zboží, poškozeného obalu a fotografie polystyrenu/ výplně v krabici.

KONTAKT NA KURIÉRSKU SPOLOČNOSŤ

DPD
Webový formulář pro Zápis o škode nebo pohřešovaní zásilky:
https://reklamace.dpd.cz/
Telefonický kontakt: +420 225 373 373
E-mailová adresa pri nahlásení reklamace: [email protected]

GEIS CZ
Telefonický kontakt: +420 951 277 777
E-mailová adresa pri nahlásení reklamace: [email protected]

PRODÁVÁTE NÁHRADNÍ DÍLY?

V případě, že Vám při převzetí výrobku nějaký kus v balení chyběl, a nebo pokud část produktu už nefunguje správně a máte záruku 3 roky, máme možnost Vám zaslat potřebný náhradní díl.

Kontaktujte náš zákaznický servis. Poskytneme Vám řešení.

Přihlášení
Vložte sem vaši e-mailovou adresu.
Zadejte minimálně 6 nebo více znaků
Přihlášení
Vložte sem vaši e-mailovou adresu.
Zadejte minimálně 6 nebo více znaků