Často kladené otázky

  • Objednávka
  • Platba a cena
  • Odeslaní a doručení
  • Vrácení zboží

JAK VÁS MOHU V PŘÍPADĚ OTÁZEK KONTAKTOVAT?

Náš zákaznický servis Vám rád odpoví na všechny otázky. Kontaktuje nás na tel. č. 225348506 vždy od pondělí do pátku v době od 8:00 do 18:00 hod., nebo nám napište na: [email protected]

CO VŠECHNO POTŘEBUJI K VYTVOŘENÍ OBJEDNÁVKY?

Vytvoření objednávky v našem internetovém obchodě vyžaduje přístup k platné e-mailové adrese. E-mailová adresa, kterou při své registraci zadáte, vám poskytne informace o potvrzení objednávky a sledování zásilky, jakož i fakturu vaší objednávky. Nakupovat v našem e-shopu můžete však i bez registrace.

JAK VYTVOŘÍM OBJEDNÁVKU?

  • Vyhledejte svůj požadovaný produkt
  • Kliknutím na tlačítko "Vložit do košíku" přidáte zboží do nákupního košíku
  • V dalším kroku klikněte na tlačítko "K pokladně"
  • Vyberte způsob platby a potvrďte ho tlačítkem "Další"
  • V posledním kroku zkontrolujte zadané informace a klikněte na tlačítko "Potvrdit objednávku". Právě jste dokončili svou objednávku, ke které dostanete potvrzení i e-mailem.

MŮŽU ZRUŠIT SVOU OBJEDNÁVKU?

Pokud ještě nedošlo k odeslání zásilky, můžete svou objednávku stále zrušit. Stačí nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky.

NA CO SI MÁM DÁT POZOR PŘI OBJEDNÁVCE?

Věnujte prosím pozornost správnému zadání fakturační a dodací adresy. Při zadávání e-mailové adresy zkontrolujte i chyby při psaní. V opačném případě vám důležité informace k vaší objednávce nemohou být doručeny. Pro odesílání zásilek potřebujeme vaše telefonní číslo, abychom vás v případě potřeby mohli rychleji kontaktovat. Doručení zásilky následuje až po přijetí platby nebo potvrzení o platbě poskytovatelem třetí strany (platba předem převodem, PayPal). Při platbě na dobírku vám vzniknou dodatečné náklady, které budou zaúčtovány v nákupním procesu.

BYLA JIŽ MOJE OBJEDNÁVKA VYEXPEDOVÁNA?

Po odeslání zásilky dostanete potvrzující e-mail s odkazem na sledování. Stav doručení můžete také sledovat ve svém uživatelském účtu v sekci "Moje objednávky".

JAK SI ZALOŽIT UŽIVATELSKÝ ÚČET?

Přesuňte kurzor myši na položku "Přihlášení" v pravém horním rohu webové stránky a klikněte na "Bezplatná registrace".

JAK SE PŘIHLÁSIT DO SVÉHO ÚČTU?

Přesuňte kurzor myši na položku "Přihlášení" v pravém horním rohu webové stránky a klikněte na "Jste už naším zákazníkem? Přihlásit se nyní ".".

SPRÁVA UŽIVATELSKÉHO ÚČTU

Ve svém uživatelském účtu můžete provést následující změny:

  • Moje informace: změna adresy, změna hesla
  • Moje objednávky: zobrazení a správa aktuálních a dokončených objednávek
  • Kontakt: vrátit zboží, stav doručení, pomoc, e-mail, telefon, obchodní kontakt
  • Odhlásit

PLATBA KARTOU

Při platbě debetní nebo kreditní kartou uveďte během procesu platby informace o kartě včetně 16místného čísla karty, platnosti a trojmístné kontrolní číslice.

PAYPAL

Plaťte rychle, bezpečně a jednoduše prostřednictvím PayPal. Přihlaste se do svého účtu PayPal nebo se přihlaste jako host. Více informací o službě PayPal naleznete odkaze.

PLATBA PŘEDEM PŘEVODEM NA ÚČET

Při platbě předem převodem na účet okamžitě dostanete e-mailem potvrzení o své objednávce. Naše bankovní údaje a účel použití jsou uvedeny v potvrzení.

Detaily banky Berlin Brands Group a.s.

Vlastník účtu:
Berlin Brands Group a.s.
Banka:
UniCredit Bank
Číslo účtu:
2108316110
Kód banky:
2700

IBAN:
CZ93 2700 0000 0021 0831 6110
BIC:
BACXCZPP

DOBÍRKA

Za objednané zboží zaplatíte až při převzetí od kurýra. Upozorňujeme, že při platbě dobírkou je účtován manipulační poplatek ve výši 49, -Kč. Doprava na dobírku spolu s tímto poplatkem stojí 148, -Kč, pokud se jedná o nadrozměrnou zásilku, tak poplatek za přepravu včetně dobírky je 399, -Kč.

JE PLATBA KARTOU U VÁS OPRAVDU BEZPEČNÁ?

Podrobnosti o vaší kreditní kartě jsou přeneseny přes SSL na jeden z našich zašifrovaných bezpečnostních serverů. Tento vysoký bezpečnostní standard chrání vaše data před zneužitím.

CO VŠECHNO JE ZAHRNUTÉ V CELKOVÉ SUMĚ OBJEDNÁVKY?

DPH 21%, náklady na dopravu a katalogová cena produktu.

JAK UPLATNÍM SVŮJ SLEVOVÝ KUPÓN?

Uplatnit slevový kupón je možné přímo v nákupním košíku, jakož i ve všech následujících krocích vedoucích k potvrzení objednávky.

  • Kupóny platí pouze pro hodnotu zboží bez nákladů na přepravu
  • Poukázky mohou zahrnovat omezení, jakými jsou minimální hodnoty objednávky, platnost pro konkrétní skupiny produktů nebo pevně stanovená data

JAK RYCHLE ODESÍLÁTE ZÁSILKU?

Zasílání objednávky se obvykle uskuteční následující pracovní den po potvrzení přijetí platby nebo potvrzení o platby třetí stranou (PayPal). Berte prosím na vědomí, že při platbě převodem předem na účet, je třeba počítat s dobou trvání převodu.

KDY MOHU OČEKÁVAT DORUČENÍ ZÁSILKY?

Vaši objednávku odesíláme z našeho skladu do jednoho pracovního dne. Doručení zásilky trvá obvykle max. 3 - 5 pracovních dní. Zboží doručujeme kurýrní službou GEIS, přičemž každá zásilka je vždy pojištěna.

MOJE ZÁSILKA JEŠTĚ NEPRIŠLA, CO MÁM DĚLAT?

Zkontrolujte stav své zásilky nebo kontaktujte náš zákaznický servis, případně poskytovatele přepravní služby.

https://www.geis-group.cz/cs/kontakt

JAK MOHU VRÁTIT ZBOŽÍ A ODSTOUPIT OD SMLOUVY?

Vrácení zboží či zadání reklamace nebylo nikdy jednodušší. Stačí vyplnit všechny potřebné informace ve 4 jednoduchých krocích: https://www.track-elstar.eu/returns/index.php?lang=cz. Po dokončení posledního kroku vám přijde potvrzující e-mail.

JAK REKLAMOVAT ZBOŽÍ?

  • Zásilku je třeba řádně zabalit do obalu (doporučujeme originální balení).
  • Vyplnit náš online reklamační formulář, který naleznete zde: https://www.track-elstar.eu/returns/index.php?lang=cz
  • V online formuláři si objednáte kurýra na naše náklady, který v daný termín výrobek vyzvedne.
  • Zásilku u nás po doručení překontrolujeme.
  • Reklamaci se snažíme vyřešit co nejrychleji podle našich možností.

POSLAL JSEM VÁM ZPĚT ZBOŽÍ, KDY DOSTANU ZPĚT PENÍZE?

Zboží nám můžete zaslat zpět bez udání důvodu do 14 dnů od doručení. Zboží si u Vás na naše náklady vyzvedneme. Po doručení překontrolujeme, zda je zboží kompletní, neporušené, funkční a pokud možno v originálním balení. Pokud je vše v pořádku, ihned Vám vrátíme peníze na váš účet.

POŠKOZENÍ PŘI PŘEPRAVĚ

Vždy zasíláme zcela nové a originálně zabalené zboží. Překontrolujte prosím doručenou zásilku v přítomnosti kurýra. Pokud se zásilkou něco není v pořádku, žádejte od kurýra, aby s Vámi sepsal reklamační protokol. Jen s tímto protokolem můžeme pak od přepravní společnosti žádat pro Vás náhradu vzniklé škody. Pokud by byla zásilka velmi poškozena, odmítněte prosím přijetí zásilky a zavolejte nám na naši zákaznickou linku.

Pokud jste na zboží našli skryté poškození, postupujte prosím následovně:

Zdokumentujte poškození. Je to nutné k tomu, abychom Vám mohli pomoci uplatnit škodu u přepravce. Pokud máte digitální fotoaparát, případně mobilní telefon s fotoaparátem, vyfoťte poškození a zašlete nám na adresu:[email protected] bezodkladně po doručení.
Poškození při přepravě následně reklamujeme u přepravní společnosti a budeme Vás kontaktovat ohledně dalšího postupu.

POŠKOZENÝ BALÍK

V případě, že máte podezření z poškození balíku, podepište převzetí zásilky s poznámkou "Přijaté s výhradou!", případně balík nepřebírejte. Následně nás bezodkladně kontaktujte, abychom nepříjemnou situaci mohli vyřešit k Vaší spokojenosti. Jako identifikační údaj si připravte číslo objednávky, to najdete v potvrzení objednávky, které jsme Vám zaslali na e-mail.

POŠKOZENÝ PRODUKT

Pokud obal balíku nejeví známky poškození, ale po rozbalení zjistíte poškození produktu, využijte prosím bezodkladně (nejdéle do 48 hodin od převzetí) náš online formulář pro reklamaci a my se budeme snažit celou situaci vyřešit co nejdříve k Vaši spokojenosti.

Přihlášení
Vložte sem vaši e-mailovou adresu.
Zadejte minimálně 6 nebo více znaků
Přihlášení
Vložte sem vaši e-mailovou adresu.
Zadejte minimálně 6 nebo více znaků