Kontakt
Reklamace/Odstoupení od kupní smlouvy
Reklamace/Odstoupení od kupní smlouvy
Prostřednictvím on-line formuláře můžete zboží přímo uplatnit nebo vrátit. Veškeré potřebné informace naleznete přímo pod odkazem.

Byl vám doručen poškozený výrobek?
POŠKOZENÝ BALÍK
V případě, že máte podezření z poškození balíku, podepište převzetí zásilky s poznámkou "Přijaté s výhradou!". Následně kontaktujte reklamační oddělení kurýrní služby (kontakt je uveden níže), které vám reklamaci pomůže vyřešit. Jako identifikační údaj si připravte číslo Vaší zásilky, které najdete na krabici s čárovým kódem, nebo po přihlášení se zde: metaapp
POŠKOZENÝ PRODUKT
Pokud obal balíku nejeví známky poškození, ale po rozbalení přece zjistíte poškození produktu, máte 48 hodin na to, abyste poškození nahlásili kurýrní službě, nebo přímo electronic-star. Po uplynutí 48 hodin tento typ reklamace neakceptujeme. Děkujeme za pochopení.
KONTAKT NA KURÝRNÍ SLUŽBU
Geis
Reklamace
Tel: (+420) 951 277 777
Email: skody@geisparcel.cz
Pomoc
Pro více informací navštivte naši sekci s otázkami a odpovědi
FAQTelefon
Bude nám potěšením Vám pomoci
225 348 506*
Pondělí - Pátek od 8:00 do 18:00
*Telefonát se účtuje podle ceníku Vašeho operátora do pevných síti.
B2B partneři
Exkluzivně pro obchodní partneři
E-Mail:
b2b@electronic-star.sk