Košík
Váš nákupní košík je momentálně prázdný

Kontakt

Reklamace/Odstoupení od kupní smlouvy

Reklamace/Odstoupení od kupní smlouvy

Prostřednictvím on-line formuláře můžete zboží přímo uplatnit nebo vrátit. Veškeré potřebné informace naleznete přímo pod odkazem.

Online formulář

Byl vám doručen poškozený výrobek?

POŠKOZENÝ BALÍK

V případě, že máte podezření z poškození balíku, podepište převzetí zásilky s poznámkou "Přijaté s výhradou!". Následně kontaktujte reklamační oddělení kurýrní služby (kontakt je uveden níže), které vám reklamaci pomůže vyřešit. Jako identifikační údaj si připravte číslo Vaší zásilky, které najdete na krabici s čárovým kódem, nebo po přihlášení se zde: metaapp

POŠKOZENÝ PRODUKT

Pokud obal balíku nejeví známky poškození, ale po rozbalení přece zjistíte poškození produktu, máte 48 hodin na to, abyste poškození nahlásili kurýrní službě, nebo přímo electronic-star. Po uplynutí 48 hodin tento typ reklamace neakceptujeme. Děkujeme za pochopení.

KONTAKT NA KURÝRNÍ SLUŽBU

Geis
Reklamace
Tel: (+420) 951 277 777
Email: skody@geisparcel.cz

Pomoc

Pro více informací navštivte naši sekci s otázkami a odpovědi

FAQ

E-Mail

Naším cílem je odpovědět na všechny dotazy v rámci 1 pracovního dne.

Prosím, vložte Vaše jméno!
Prosím, vyplňte svoje příjmení!
Vložte sem vaši e-mailovou adresu.
Zadejte prosím kód Captcha!
* Povinný údaj

Telefon

Bude nám potěšením Vám pomoci

225 348 506*
Pondělí - Pátek od 8:00 do 18:00
*Telefonát se účtuje podle ceníku Vašeho operátora do pevných síti.

B2B partneři

Exkluzivně pro obchodní partneři

E-Mail: b2b@electronic-star.sk

Přihlášení
Vložte sem vaši e-mailovou adresu.
Zadejte minimálně 6 nebo více znaků
Přihlášení
Vložte sem vaši e-mailovou adresu.
Zadejte minimálně 6 nebo více znaků