Čekáte na zásilku? Kontaktuje nás!
Předem se omlouváme za zpoždění vaší zásilky a rádi vám pomůžeme zodpovědět otázky týkající sa vaší objednávky.
Pokud jste platili bankovním převodem, může dojít k opoždění dodání o 1-2 dni z důvodu zpracování bankové transakce.
Pokud jste si objednali tovar, který není dostupný skladem, může dojít taktéž k opoždění dodání.
Jak postupovat, pokud se dodání zboží opozdilo?
1.
Nejprve si zkontrolujte stav Vaši zásilky.
Na kontrolu stavu budete potřebovat číslo Vaši objednávky (např. 0400123456) a Vaše PSČ.
Na sledovací odkaz zadejte pouze číslo objednávky, nezadávejte číslo faktury (např. 4000123456).
Číslo objednávky najdete v e-mailu s potvrzením objednávky.
2.
V případě dalších dotazů nás kontaktujte.
Všechny případné dotazy vám okamžitě zodpoví naše virtuální asistentka Klára.