Číslo produktu: 10001499

KAM 4745A, VHF rádio-mikrofonový set, 2x mikrofon, 175MHz

Kupte si u nás výhodně VHF rádio-mikrofonový set KAM 4745 s vysílající frekvencí 175 MHz a 2 mikrofony.

Vysílač upevnitelný klipsou na opasek s dosahem až do 50 metrů.
KAM 4745 je VHF rádio-mikrofonový set, který se skládá z vysílače, klipsou upevnitelného na opasek, a 2 mikrofonů.

Set osvobozuje pohyby animátorů, koučů, řečníků atd. z paralýzy typické pro šňůrové mikrofony a rozšiřuje jejich rozsah pohybu efektivní pro vystoupení až do 50 metrů.

Energeticky úsporná konstrukce vysílače, který je napájen 9 V baterií, prodlužuje časy nasazení VHF rádio-mikrofonového setu, takže nemusí být provedeno přerušení vystoupení způsobené nefunkčností baterií.

Oba přiložené mikrofony, jeden sluchátkový a jeden připojovací mikrofon, jsou naladěny na lidský hlas a přenášejí ho efektivně a přízvučné do VHF přijímače a zesilovacích koncových zařízení.

Vedle mikrofonů mohou být na vysílač připojeny i nástroje jako kytary apod.

Všimněte si, prosím, že potřebujete VHF přijímač, abyste mohli set využívat. Zařízení je vhodné například v kombinaci s našimi rádio-mikrofonovými systémy 10003352 a 10001482.

Detaily produktu

Základní informace

  • Vysílací spektrum: VHF, 175 MHz
  • Dodání včetně připojovacího mikrofonu a sluchátkového mikrofonu
  • Určený pro použití s mikrofony a nástroji
  • Dosah záleží od přijímače, se standardními KAM zařízeními až do 50 metrů
  • Mikrofony určené pro řečnické a pěvecké vystoupení

Rozsah objednávky

  • 1x vysílač
  • 1x mikrofon
  • 1x sluchátkový mikrofon
  • 1x 6,3 mm konektor na 3,5 mm jack kabel
  • 1x 9 V baterie

Rozměry

  • Hmotnost: cca 240 g

Technické parametry

  • Vysílač s klipsou na opasek
  • Nastavitelná hlasitost
  • Energeticky efektivně navržený vysílač pro dlouhé časy provozu
  • Napájení: 9 V baterie
  • Dynamický okruh: 90 dB
  • Frekvenční rozsah: 50 Hz až 15 kHz + /-3dB
  • Odstup šumu: 70 dB
  • Zkreslení: < 0,5%

Operativní instrukce

Co si myslí naši zákazníci

Váš názor je pro nás důležitý!

Small Image

KAM 4745A, VHF rádio-mikrofonový set, 2x mikrofon, 175MHz

Top vlastnosti
  • Vysílací spektrum: VHF, 175 MHz
  • Dodání včetně připojovacího mikrofonu a sluchátkového mikrofonu
  • Dosah až do 50 metrů
939,00 Kč s DPH
Svou objednávku v košíku můžete kdykoliv změnit

Zákazníci, kteří koupili tento produkt, koupili též: