Často kladené otázky

Všeobecné informace:

Kdy jste dostupní na zákaznické lince?

Rádi Vám telefonicky odpovíme na všechny vaše otázky. Volat nám můžete v pracovní dny v čase od 8:00 do 18.00.

 

Jste plátci DPH?

Ano, samozřejmě. Jste-li plátcem DPH i Vy, můžete využít následný odpočet 20% DPH ve své firmě na všechny naše produkty. Pro zahraniční společnosti z EU, které jsou plátci DPH, nabízíme po kontrole údajů nákup s nulovou sazbou DPH.

 

Jste FIRMA (IČ,DIČ) a chcete si objednat zboží ?

Chcete-li si objednat zboží na firmu (subjekt s IČ),zadejte prosím objednávku emailem na info@electronic-star.cz nebo telefonicky na 225 348 506. UPOZORNĚNÍ: Pokud objednávku realizujete přes e-shop nemusí se na Vaší faktuře objevit správné firemní údaje a takto vystavené faktury nelze dodatečně opravit!

 

Mám na Vás technický dotaz, kde dostanu odpověď?

Máte-li jakýkoliv technický dotaz týkající se produktu, o který se zajímáte, rádi Vám poradíme. Stačí vyplnit kontaktní formulář nebo nám prostě zavolejte na zákaznickou linku.

 

Fungujete i jako velkoobchod?

Ano, naše firma provozuje i velkoobchod všech produktů nabízených na této stránce. Pokud máte zájem o větší množství zboží za velkoobchodní ceny do Vašeho obchodu nebo na další prodej, napište nám prosím na b2b@electronic-star.cz

 

Průběh objednávky:


Je možné zboží objednat i telefonicky nebo emailem?

Ano.

Jestliže potřebujete poradit při zadaní objednávky prostřednictvím internetového obchodu, náš zákaznický servis Vám je k dispozici a rádi Vám poradíme.

Zboží můžete rovněž objednat emailem na info@electronic-star.cz

 

Zapomněl jsem své heslo.

Nevadí. Stačí kliknout na tento odkaz:

Získání nového hesla

 

Nové heslo můžete také získat přes "Můj účet" (vpravo nahoře)

Zde klikněte na větu "Zapomněli jste heslo?"

Zde jednoduše zadáte Vaši emailovou adresu a na tu Vám obratem zašleme nové heslo, které si potom můžete v menu Vašeho účtu změnit.

 

Mohu rozšířit nebo změnit svoji objednávku?

V tomto případě prosím kontaktujte náš zákaznický servis.

Z pravidla můžeme Vaši objednávku změnit a doplnit do okamžiku, dokud není připravena na odeslání.

Od tohoto momentu se Vaše objednávka bohužel už nedá změnit a musíme v případě doplnění objednávky zadat novou. Jednoduše nám zavolejte a určitě společně najdeme vhodné řešení Vašeho problému.


Jak zjistím, zda je zboží na skladě?

Velmi jednoduše. U každého produktu je uvedena informace o skladové dostupnosti. Obecně se snažíme mít vždy více než 95% nabízených položek připravených k okamžitému odeslání. U nás se tedy dlouhých dodacích lhůt nemusíte obávat – zboží můžete mít rychle doma.

 

Jak dám produkt do košíku?

Jestliže chcete přidat produkt do košíku, klikněte na fialové tlačítko s nápisem "do košíku", které se nachází u detailu každého produktu. Nákupní košík vždy vidíte v pravém horním rohu. Při klinutí na tento košík můžete, zkontrolovat jeho obsah, zadat Vaše údaje a dokončit objednávku.

 

V prvním kroku uvidíte seznam všech objednaných produktů. Zde můžete změnit počet objednaných kusů.

 

Po kliknutí na zelené tlačítko "k pokladně" se Vám otevře další krok, kde se přihlásíte do systému jako zákazník. Pokud jste u nás ještě nenakupovali, velmi jednoduše se registrujete, vyplníte Vaše dodací a fakturační údaje a potom přímo pokračujte v nákupním procesu až k potvrzení Vaší objednávky. V případě jakýchkoliv nejasností kontaktujte náš zákaznický servis, kde Vám rádi poradíme.


Jak změním svou emailovou adresu?

Je to jednoduché. Klikněte na kolonku "Můj účet" vpravo nahoře. Zde se přihlásíte do Vašeho účtu. Na stránce se Vám zobrazí menu pro správu Vašeho konta. Zde si zvolíte položku "Moje údaje" a vyberete "Nová e-mailová adresa"

Sem zadáte Vaši novou emailovou adresu.

 

Dostali jste mou objednávku?

Po každé objednávce je odeslán email na Vaši emailovou adresu, kterou jste zadali při vyplňování údajů ve Vašem košíku. Pokud jste žádný email neobdrželi, napište nám prosím na info@electronic-star.cz a my Vám pomůžeme zjistit, kde nastala chyba. Pokud jste vzpomínaný email dostali, je všechno v pořádku a Vy se můžete těšit na svou zásilku


Mohu po vystavení faktury žádat o její změnu?

Faktura je platný daňový doklad a po jejím vystavení ji bohužel už není možné změnit.


Co mohu dělat, když jsem obdržel nesprávný produkt?

Pokud jste obdrželi nesprávný produkt, chyba nastala buď u nás ve skladu, nebo u přepravní společnosti. Prosím ihned nám napište email na info@electronic-star.cz nebo zavolejte na naše tel. Čísla a my Vám zboží co nejrychleji bezplatně vyměníme za správný. Jestliže už při převzetí u kurýra vidíte, že se zjevně jedná o nesprávné zboží, zásilku prosím vůbec nepřebírejte.

Upozornění: U větších objednávek může být zboží rozděleno do více zásilek. Může se stát, že zásilky nebudou doručeny v jeden okamžik.


Osobní údaje:


Je má objednávka bezpečná? Co se stane s mými údaji?

Se všemi daty, které zadáváte v objednávkovém procesu, nakládáme bezpečně v souladu se Zákonem na ochranu osobních údajů. Více informací o ochraně osobních údajů najdete ZDE.

 

Platba:

 

Omylem jsem převedl více peněz, co má dělat?

Každá platba je u nás systémem automaticky zaúčtována. Pokud jste náhodou převedli větší částku, obraťte se prosím na náš zákaznický servis, abychom mohli co nejdříve přeplatek vrátit. Připravte si prosím údaje z Vaší platby, zejména pak variabilní symbol a číslo účtu, ze kterého byla platba uhrazena.

 

Omylem jsem převedl méně peněz, co má dělat?

V případě, že jste zvolili jako způsob platby, bankovní převod, může zboží opustit náš sklad až po úplném zaplacení fakturované sumy. Nedoplatek můžete uhradit druhým převodem, přičemž je třeba, abyste použili stejné platební údaje, jako při první platbě. Máte-li nějaké problémy s převodem, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

 

Je možná platba na fakturu s dobou splatnosti?

Platba na fakturu s dobou splatnosti je možná pouze při velkoobchodním prodeji velkým firmám nebo veřejným institucím a každý souhlas s platbou na fakturu se dobou splatnosti je posuzován individuálně.

Máte-li zájem o registraci jako velkoobchodní zákazník, můžete se registrovat v naší velkoobchodní zóně. K tomu si prosím připravte Vaši DIČ.

Také nás můžete kontaktovat na b2b@electronic-star.cz.

 

Jaké způsoby platby nabízíte?

 

Z následujících možností platby si můžete vybrat tu, která Vám nejvíce vyhovuje:

 

- Platba předem bankovním převodem na účet

 

- Platba prostřednictvím PayPalu

 

- Úhrada platební (kreditní, debetní) kartou

 

- Dobírka

 

Upozornění: Při platbě na dobírku nám doručovatelské společnosti účtují poplatek 49Kč za objednávku. V případě, že si objednáte zboží na dobírku, bude Vám tento poplatek zaúčtován v nákupním procesu.

 

Jak probíhá platba kartou?

U nás můžete platební (kreditní/debetní) kartou platit rychle a bez komplikací.

Akceptujeme následující karty:


Stati Legende

Abychom Vám při platbě zaručili nejvyšší možnou bezpečnost, používáme pro zpracování platby kartou certifikovaný systém Moneybookers - https://www.moneybookers.com/app/?l=CZ

Při platbě kartou Vám samozřejmě nejsou účtované žádné další poplatky.

 

Jak probíhá platba při dobírce?

Pokud jste zvolili jako možnost platby dobírku, zaplatíte za objednané zboží až u Vás doma při převzetí zásilky od přepravce.

Upozorňujeme, že při platbě na dobírku je účtován zpracovatelský poplatek ve výši 49Kč který nám účtuje přepravní společnost. Doprava na dobírku spolu s tímto poplatkem stojí celkem 229Kč.

 

Jak probíhá platba přes PayPal?

Platba prostřednictvím služby PayPal je rychlá a bezpečná.

K platbě prostřednictvím služby PayPal jste potřebné informace obdrželi už při své objednávce prostřednictvím e-mailu. Uvedenou částku máte možnost jednoduše uhradit ze svého PayPal účtu a zaslat na paypal@chal-tec.com

Vždy prosím uvádějte číslo objednávky ve formátu 2017-XXXXXXX.

Je to důležité pro snazší přiřazení platby k Vaší objednávce a jejímu rychlejšímu vybavení. Číslo objednávky najdete vždy na konci Vaší objednávky a je Vám zaslané v potvrzení objednávky prostřednictvím e-mailu.

Pokud se chcete více informovat o službě PayPal, nebo případně si ji chcete založit, klikněte sem.

 

Jak probíhá platba předem?

Pokud jste zvolili platbu bankovním převodem, převeďte prosím sumu na náš účet. Jestliže jste provedli objednávku online přes náš internetový obchod, použijte následující bankové údaje:

Číslo úctu: 2108316110

Kód banky: 2700

IBAN: CZ93 2700 0000 0021 0831 6110

SWIFT: BACXCZPP

Prosím uveďte u Vašeho převodu vždy správný variabilní symbol. Tento najdete pod políčkem "Číslo objednávky".

Toto číslo objednávky Vám bylo zaslané v potvrzujícím emailu ve formátu 2017-XXXXXXX (uveďte pouze čísla za pomlčkou, rok a pomlčku neuvádějte)

Je potřebné, abyste vždy uvedli správné číslo objednávky, protože jen tak je možné přiřadit Vaši platbu k Vaší objednávce a co nejdříve Vám ji odeslat. Běžná doba bankového převodu je 1-3 pracovní dny.


Doručování zboží:


Aby Vaše objednávka mohla přijít co nejrychleji, může být doručena ve dvou nebo více samostatných balících. Poštovné je samozřejmě účtováno pouze jednou.


Zboží tu už mělo být. Co mám dělat?

Ve velmi ojedinělých případech může dojít k opoždění dodání u kurýrské služby.

Důvod tohoto opoždění u přepravní služby bohužel nemůžeme ovlivnit, ale budeme se snažit Vám co nejvíce pomoci, aby k Vám tovar dorazil co nejrychleji.

Prosím, obraťte se v tomto případě na náš zákaznický servis. Kolegové budou ihned kontaktovat doručovatelskou společnost, aby zjistili, kde nastal problém.

 

Kolik stojí poštovné?

Výši poštovného vidíte u detailu každého produktu a taktéž v objednávkovém procesu. Při objednávce nad 4990Kč je poštovné zdarma.

Při objednávce do 4990Kč je výše poštovného 149Kč s dobirkou.

 

Jak dlouho trvá doručení?

Vaši objednávku odesíláme z našeho skladu do jednoho pracovního dne.

Zpravidla trvá doručení zásilky max. 4 - 5 pracovních dnů. Zboží doručujeme kurýrskou službou InTime, přičemž každá zásilka je vždy pojištěná.

V případě, že se chcete informovat o stavu odeslání Vaší zásilky, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis. 


Vrácení zboží a reklamace:

 

Mohu poslat svou objednávku zpět a odstoupit od smlouvy?

Ano, zboží nám můžete zaslat zpět bez udání důvodu do 14 dnů od doručení. Zboží musí být v původním stavu a zasláno pokud možno v originálním balení. Doporučujeme, aby zásilka byla odeslaná jako pojištěná, čímž se předejde problémům v případě, že by ji kurýr nebo pošta ztratila či znehodnotila.

 

Odeslal jsem zboží na Vaši adresu, kdy dostanu zpět peníze?

Pokud nám pošlete zboží zpět, tak nejprve třeba počkat než nám bude doručeno. Po jeho převzetí zkontrolujeme, zda je produkt kompletní, neporušený, funkční a v odpovídajícím balení. Je-li vše vpořádku, ihneď Vám vrátíme peníze na Váš účet.


Jak funguje reklamace?

Bezproblémově a rychle!

U nás se nemusíte obávat zdlouhavého vyřizování a nepříjemností. Reklamace probíhá takto:

  • Pokud se Vám na funkčnosti produktu, který jste u nás koupili něco nezdá, stačí, když nám výrobek pošlete na naši adresu.
  • Zásilku je potřeba zabalit zpět do obalu.
  • Odnést na nejbližší poštu nebo zavolat kurýrovi.
  • Odevzdat balík na poště nebo u kurýra (je třeba dát pozor, aby byla zásilka poslaná s pojištěním, aby se náhodou po cestě ještě více nezničila nebo neztratila).
  • Zásilku u nás po doručení překontrolujeme.
  • Reklamaci vyřídíme nejrychleji, jak to bude možné.
  • Poštovné pro zaslání nového nebo opraveného výrobku zpět k Vám po uznání reklamace hradíme samozřejmě my.

 

Poškození zboží při přepravě.

Vždy posíláme úplně nové a originálně zabalené zboží. Prosím, vždy překontrolujte doručenou zásilku v přítomnosti kurýra. Pokud se zásilkou něco není v pořádku, žádejte od kurýra, aby s Vámi o tomto sepsal reklamační protokol. Jen s tímto protokolem potom můžeme od přepravní společnosti pro Vás žádat náhradu vzniklé škody. Jestliže by byla zásilka těžce poškozená, odmítněte prosím převzetí balíku a zavolejte nám na naši zákaznickou linku.

 

Pokud byste na zboží našli skrytá poškození, postupujte prosím následovně:

Prosím zdokumentujte toto poškození. Toto je potřebné nato, abychom Vám mohli pomoci uplatnit škodu. Máte-li digitální fotoaparát, nafoťte poškození a zašlete nám ho na info@electronic-star.cz

Obratem se prosím spojte s naším zákaznickým servisem, protože musíme dvou dnů uplatnit škodu u doručovatelské společnosti. Je proto velmi důležité, abychom všechny informace i se zdokumentovanou škodou od Vás dostali co nejrychleji po obdržení zásilky.

 

Nedostal jsem odpověď na email:

Na všechny emaily odpovídáme zpravidla v pracovních dnech do 24hodin. Po víkendu nebo svátcích to může trvat trochu déle, avšak vždy se snažíme ze všech sil odpovědět na Vaše emaily co nejrychleji.

Pokud by se ani do dvou pracovních dnů nedostali žádnou odpověď, podívejte se prosím do složky SPAM ve vašem emailovém účtu. Jestliže jste odpověď nenašli ani ve vaší složce SPAM, může se stát, že došlo k technické chybě. Prosím, kontaktujte nás v tomto případě ještě jednou emailem nebo telefonicky. Prosím, připojte i své telefonní číslo, abychom Vás mohli obratem kontaktovat.